יום ראשון, 9 במאי 2010

מה רואים דרך הקיר?

השבוע התפרסמה ידיעה מעניינת אודות מצלמה שרואה דרך קירות, מדובר בפיתוח ישראלי שכבר הוכיח את עצמו בפעילות מבצעית בשטח, מה שמעניין הוא שהידיעה התפרסמה במקביל גם ב"המודיע" וגם ב"המבשר" ומה שעוד יותר מעניין זה ששניהם ציטטו סיפור מאוד יפה על פרטי המבצע שהמצלמה הצילה חיי אדם. בנקודה זו אני רוצה לשתף אותכם במשהו שהתרחש מאחורי הקלעים במערכת הבלוג, לאחר שהתפרסם הפוסט על השירותים של קופרשטוק עלה רעיון בעקבות אחת התגובות לקחת כתבה עיתונאית ולתרגם אותה לשפת המודיע, לדוגמא: "תאון דרכים בכניס לירושלים  שני פצועים קל ואחד קש נייד של טיפול נמרץ פן את הפצועים לבית החולים הדס עין כרם, שני ניידי משטר שהיגעו למקום התחילו בחקיר על נסיבי התאון...."
עלה בידינו ומישהו עשה לנו את העבודה, הפעם היה זה המבשר המתנדב, (אולי בגדר של תלמיד המחכים את רבותיו).
קבלו בבקשה את הסיפור כפי שהתפרסם בעיתונים:
גרסת המודיע: (לחצו על התמונה להגדלה)   
גרסת המבשר:(לחצו על התמונה להגדלה)

הערת אגב: מעניין למה המודיע חתכו את התמונה בדיוק עד למקום בו מתחיל להיראות האיש שבתמונה, אולי כי הוא לא חובש כיפה, מצד שני יכלו להלביש לו כמו שאפשר לילד בין שנה וחצי עם טיטול בפרסומות. צ"ע.

2 תגובות:

  1. חצוצרות תרועה! המלחמה החלה!
    מי יותר צדיק? מי יותר מגזים? מי יכול לכתוב ללא לאזכר כלל את הפך הזכר?
    מה שמעניין זה היצירתיות שבעניין. תודו שהפתרונות שהם מוצאים, יצירתיים להפליא!
    עלו והצליחו!
    מה שאני מפחדת זה, שאם ח"ו יחטפו אותי, ואני, ל"ע, אישה, אז המערכת לא תעבוד עלי? זה יצפצף ויכריז: "מצטערים, המערכת לא מזהה את האובייקט, נסו שנית"?
    הבו עצה!

    השבמחק
  2. בקשר לדאגתה של מלכה אשכנזי שאם תיחטף המערכת לא תקלוט אותה. מסתבר שאין לך מה לחשוש משום שמפעיל המכשיר הינו חילוני שעדיין אינו כפוף להמודיע, והוא כן יכול לקלוט נשים.

    השבמחק