יום ראשון, 25 באפריל 2010

00

זו פרסומת שהתפרסמה ב"המודיע" ל'אבא של מירון' [שזה כשלעצמו שווה פוסט].
תראו את האייקון שהוצמד לשורה שמבשרת שיש שירותים באתר לנשים ולגברים.
(לחצו על התמונה להגדלה.)

יש לי כעת כמה הערות ותובנות שרכשתי בראותי זאת:
  •  כנראה שנשות גור התחילו ללבוש מכנסיים. (רק בהמודיע שונה הלוגו, במודעות שתפגשו ברחוב הלוגו תואם את נשות המגזר החרדי).
  • יכול להיות שבגור הנשים גם כן נכנסות לשירותי הגברים.
  • מזל שבית יעקב מכשיר גרפיקאיות, לולי זה לא היה מי שישנה ויטפל באייקון, כי הרי לגרפיקאי אסור לראות את המשולש עם העיגול מעליו שנמצא בסמל המקורי.
  • אם כבר כן שינו את הלוגו שישנו את המילה "נשים" ולכתוב "שירותים לגברים ולגברים".
 

3 תגובות:

  1. מני אז שראיתי את הפרסומת הנ״ל אני מתאפק מלהיכנס לשירותים ציבוריים כי אני רואה רק אייקונים של נשים, כנראה שהעולם נהיה כל כך פמיניסט שכבר לא מאפשרים לגברים להיכנס לשירותים ציבוריים...

    השבמחק
  2. אה...
    אין לי תגובה..
    אני לא יודע אם לצחוק או להתגלגל מצחוק...

    השבמחק
  3. ככה זה נראה כשיש בעיה במינונים
    השלב הבא יהיה לדבר רק בשפה זכרית: פרסומת חזק, דירה ישן, כתבה מיוחד.
    יעלימו את המיון של המילים לזכר ולנקבה.
    במחברות שלהם יהיה כתוב: מיין את המילים לזכר ולזכר

    השבמחק