יום שלישי, 23 במרץ 2010

מה שכתוב פה זה כתוב?

רציתי לשתף אתכם בקונפליקט ישן שלא נותן לי מנוחה אבל משום מה רק עכשיו נזכרתי לכתוב אותו.
במוסף ״מדורים״ שמצורף כל יום שלישי ל״המודיע״ יש כידוע מדור בשם צרכנות, יפה, לא? עד כאן הכל טוב, אבל מה קורה כשאת/ה רוצה לפנות למדור, יש מסגרת קטנה בראש העמוד השמאלי של המדור שמצוין שני דרכים למשלוח חומר האחד בפקס מס. **|***** והשני במייל **@** (שזה אגב נושא בפני עצמו איך בהמודיע יש אינטרנט ). נו מה הבעיה? הבעיה היא שיש שורה אחת שלא נותנת לי מנוח באותה מסגרת קטנטנה ואני מצטט: ״פניות למדור יתקבלו בכתב בלבד״
מה בדיוק הם רוצים? שנכתוב מכתב, נסרוק אותו ואז נשלח במייל? אולי כל מכתב עובר ניתוח גרפולוגי לפני הפרסום… או אולי הכוונה בכתב בלבד שיהיה כתוב ולא בשפת הסימנים למשל או מוקלט. ל״המודיע״ פתרונים. (או שלא. )

5 תגובות:

  1. הכוונה שלא תתקבלנה תגובות בע"פ...
    היינו בטלפון.

    השבמחק
  2. למגיב 1
    כנראה שהמודיע הינו העיתון לאנשים חושבים שאמורים להבין את הפרשנות שלך.

    השבמחק
  3. איציק..
    אולי תאמר לי מה ההפך מבכתב?
    ישנה פרשנות אחרת??

    השבמחק
  4. זה בדיוק מה שמציק לי. הרי הם נותנים רק שתי אופציות: פקס ומייל, אז למה שמישהו יחשוב שהפנייה היא טלפונית?! אולי יש שם איזה מספר טלפון מוסתר ולא שמתי לב?

    השבמחק
  5. כן..
    אם תטפטף אם תמיסה מיוחדת...
    אולי...

    השבמחק