יום שלישי, 6 באפריל 2010

זה התוצאה כשאין חינוך נורמלי, וכשלא מכניסים ערכים...

ביום ראשון (ערב שביע של פסח) התפרסמה כתבה ב"המודיע":

האמת היא, שאם אני הייתי במערכת שם בהמודיע הייתי מוסיף כמה שורות בסוף הידיעה משהו בסגנון של "תוצאה של חינוך קלוקל וזה מה שקורה כשאין גדולים לדגומא וכשלא עושים "ככל אשר יורוך".. בלה בלה וכד'. אז למה באמת הם לא כתבו את זה? הרי הנה רואים במוחש את התוצאות.
אקדים קודם, שבעצם לא הייתי מייחס לידיעה זו פוסט בבלוג וכנראה שגם תוך כדי רפרוף בעיתון לא הייתי מתעכב עליה, אלא שבערב שלפני (מוצ"ש) במקרה שמעתי חדשות "קול ישראל" של השעה 02:00 ושם כבר דווח על זה, ומה ששם הוסיפו [ומה שהשמיטו בהמודיע] תירץ לי את השורות שהמודיע לא הכניס, שהקבוצה שעקרה את האנדרטה הייתה קבוצה של חמישה "חרדים".

גם גיגול קצר באתרי החדשות מביא את הנתונים הנ"ל. 

2 תגובות:

  1. סתם מעניין אותי,
    (וזה אולי רמזון קטן על זה שהם אכן היו חרדים)
    למה המילים 'נתפסו על חם' במרכאות?
    אוי למה למה מה....

    השבמחק
  2. לא. זה לא היה רמז כי גם באתרי החדשות התנסחו בצורה הזאת. מה שכן יכול להיות שהם העתיקו מאתרים אלו(כבר היו דברים מעולם)

    השבמחק