יום שלישי, 17 בנובמבר 2009

שליחת פוסט דרך המייל

הפוסט הזה נועד אך כדי לבחון את האפשרות של פרסום פוסטים ישירות מהמייל.
מה זה נקרא? במקום להיכנס כל פעם לבלוג ולהקליד מה שבא לך פשוט שולחים מייל לכתובת מסויימת שמגדירים מראש ואוטומטית הוא מתפרסם כפוסט. זה טוב בעיקר לפרסום פוסטים זריזים או שיש לך משהו מוכן במייל ורק רוצה לפרסם, וגם בשביל כאלו שיש להם בסלולרי אינטרנט ומיילים ככה שיותר קל להם לשלוח מייל מאשר להתעסק עם המסך הפצפון של המכשיר בבלוג עצמו.
האם השירות הזה באמת מוצלח? אם הפוסט הזה התפרסם אז כנראה שכן...

3 תגובות:

  1. יש לי רעיון טוב למתכנתים: תיצרו דרך שבה יוכלו לכתוב פוסט או לצייץ בטוויטר וכד' דרך SMS. שולחים הודעת SMS פשוטה ורגילה לכתובת המוגדרת מראש, וזה יתפרסם. כך שגם מי שאין לו אינטרנט בפלאפון, יוכל לעדכן.
    אם יש הייטקיסטים בין קוראי הבלוג המיוחד הזה, אשמח לשמוע חוות דעת אם יש ממש בדברי.

    השבמחק
  2. היות וSMS לא עובד על אותה רשת של האינטרנט, היא כבר מסובכת יותר. זה אומר שייצטרכו איזשהוא תוכנה/שרות שמקבל את הSMS שנשלח ושולח אותו לבלוג (שזה בעצם להעביר אותו לרשת). בשביל מי שמנהל את הבלוג, בכל מקרה יש לו גישה לאינטרנט, וחוץ מזה אני לא רואה פה שום מודל רווחי שהחברות יעשו דבר כזה.

    השבמחק
  3. יש לי חברה בארה"ב ששולחת לי SMS ואני מקבלת את זה למייל.זאת אומרת שיש כזה דבר, שיתוף פעולה בין SMS לרשת. אז במקום למייל, אי אפשר להרחיב את השרות לאתרים?
    לגבי מודל רווחי, יכול להיות שאתה צודק. אבל חברות שירצו לתת שרות ללקוחות, למשל בנקים ולאפשר להם לבצע פעולות בחשבונם דרך פקודה בSMS או משהו כזה, זה יכול להיות טוב.

    השבמחק